vafafh

vafafh

Finding extra time to study :

1. گره گشایی از وب

این یکی برای من سخت تر است - و احتمالاً برای شما نیز، اگر اینجا هستید و این پست را می خوانید. من عملاً در وب زندگی می کنم و بسیاری از کارهایی که در اینجا انجام می دهم مربوط به یادگیری است. اما، البته، بسیاری از آنها واقعاً اینطور نیستند - یا حداقل به روشی متمرکز نیستند. گشت و گذار تصادفی، پست های رسانه های اجتماعی و سایر فعالیت های غیر ضروری را حتی فقط 20 دقیقه در روز کاهش دهید و چند ساعت در هفته را برای یادگیری متمرکز آزاد خواهید کرد.آموزش تکنولوژی

البته، این احتمال وجود دارد که شما حتی نمی دانید هر روز چقدر زمان صرف انجام کارهای غیر ضروری در وب (از جمله تلفن خود) می کنید. متعهد شوید که برای چند روز به دقت توجه کنید و فعالیت‌های خود را یادداشت کنید و سپس آن یادداشت‌ها را در جایی پست کنید که بتوانید به راحتی آن‌ها را ببینید، در حالی که روی کاهش زمان تصادفی وب خود در آینده کار می‌کنید.

2.زودتر بلند شوید

من متقاعد نیستم که زودتر بیدار شدن من را ثروتمندتر کرده است، اما بنجامین فرانکلین درست در بخش "عاقلانه" این موضوع را بیان کرد. صبح زود زمان خوبی برای خلوت است - به خصوص اگر بچه هایی در خانه دارید. من متوجه می‌شوم که صبح‌ها بیشترین تمرکز و بهره‌وری را دارم، اما حتی اگر این موضوع برای شما صادق نباشد، می‌توان زمان را برای مرور و تأمل صرف کرد.فردی مرکوری

سعی کنید 30 تا 45 دقیقه زودتر از خواب بیدار شوید. یا اگر برای شما کار نکرد، یک ساعت بعد بیدار بمانید. در هر صورت کار می کند. (فقط مطمئن شوید که خواب کافی دارید!)



17/07/2022
0 Poster un commentaire

Inscrivez-vous au blog

Soyez prévenu par email des prochaines mises à jour